Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2007

#######


ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ΘΥΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΟΚΚΙΝΟ....
( κ του γκρεμού επίσης..ίσως κ της αβύσσου)-
του αποχαιρετισμού είναι πορφυρό.
Don't offer me roses...or love-songs baby..


Είμαι θυμωμένη απόψε, μ' ένα θυμό δεκαεξάχρονης τσατισμένης έφηβης...
Θυμωμένη με μένα..... όχι με σένα......
Παράπονο είναι για σένα...θυμός για μένα.....
Είμαστε έρμαια των συναισθημάτων κ αισθημάτων μας εμείς οι άνθρωποι...
Κυνηγάμε χίμαιρες και ψάχνουμε ψυχές να κοντοσταθούμε... να τις νιώσουμε για λίγο απατηλά δικές μας, λες κ αν τα καταφέρουμε να τις αγγίξουμε τελικά, θα έχουμε τ αρχίδια να στηρίξουμε δυνατούς έρωτες.... χα
Στα λόγια όλοι ( κ εγώ μαζί) άσσοι είμαστε.. λόγια που είναι καταδικασμένα να ζουν μικρές ανίερες ζωές χωρίς δεύτερη πνοή.. κανείς δεν φταίει..
Σου το πα το βράδυ εκείνο...." Μην παίζεις μ αυτές τις λέξεις".. κ εσύ τις πετούσες σαν βέλη μέσα μου, γιατί νόμιζες πως είμαι σαν κ εσένα..
Δεν είμαι τοξοβόλος εγώ.. δεν το πήρες χαμπάρι, εσύ που λες πως ξέρεις πολλά και αντιλαμβάνεσαι άλλα τόσα?
Δεν είμαι η Άρτεμης ..ούτε η Ζήνα είμαι..
Ένα παιδί είναι η ψυχή μου, στον κόσμο του..
ονειροπόλο και λιγάκι χαμένο.. να και κάτι που σου ξέφυγε...
Μια ψυχή που αγαπάει τις ψευδαισθήσεις και αρέσκεται στο να πιστεύει πως αν την βρεις, θα την φυλάξεις στο μυστικό σου μπαούλο, μαζί με όλα ,όσα τρυφερά αγαπάς...και δεν θα την στείλεις πίσω, με το ίδιο εισιτήριο μόνη κ απογυμνωμένη να μου μιξοκλαίει κ να την περιμαζεύω αδέσποτο, δαρμένο σκυλί απ' τους δρόμους.. κατάλαβες τώρα?
Δεν σε μαλώνω που δεν έμεινες...
Σε μαλώνω γιατί πριν φύγεις ,παραλίγο να με ρίξεις τον λάκκο μιας χαζής ψευδαίσθησης που ούτε κ εσύ ήσουν σίγουρος για την πραγματική της υπόσταση.. κ εγώ κόντεψα να γκρεμοτσακιστώ (καλά να πάθω..κ εγώ άθελα μου (?) έχω ρίξει μερικές ψυχές σε λάκκους χαζών ψευδαισθήσεων)..
Όχι τίποτε άλλο, αλλά δεν έχω χρόνο γαμώτο να τον σπαταλάω σε άδειες επερχόμενες ώρες μάταιης παρατήρησης του ταβανιού,ψάχνοντας να βρω τις απαντήσεις που έτσι κ αλλιώς δεν υπάρχουν..
Η Ζωή τρέχει..δεν θέλω να με προσπεράσει...
Fuck heartbeat... fuck dreaming...fuck desire...fuck fairy-tales...fuck it all..
Πάμε να φύγουμε .... shit..