Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2012

Ρε ΜΗΝ με ξανακοιτάξεις μ εκείνο το βλέμμα σου οκ?
Με κάνει να θέλω να κλαίω ή να σε φιλάω ή να σε μισώ
Με κάνει να θέλω να σε αποσυναρμολογήσω κ να κρύψω κάθε σου κομματάκι μέσα μου για πάντα, να ζεις εκεί μαζί μου χωρίς να χρειάζεται να σε βλέπω ή να σου μιλάω
Με κάνει να μην χωράω σε κανένα δωμάτιο, σε κανέναν άνθρωπο
Με κάνει να μην ταιριάζω πουθενά αλλού εκτός από δίπλα σου
ΜΗΝ με ξανακοιτάξεις μ' εκείνο το βλέμμα σου την τρέλα μου μέσα
Γρεμίζει ΡΕ, τι δεν καταλαβαίνεις?
Αναστολές, όρια, στεγανά,σιωπές,ενοχές,δύναμη,άμυνες,ελευθερίες
Γκρεμίζει
Τις πόζες μου
Διεκδικεί
Την ψυχή μου
Διψάει
Για το αίμα μου
ΜΗΝ με ξανακοιτάξεις μ' εκείνο το βλέμμα σου γιατί θα πάρω το ποτήρι που πίνεις και θα το σπάσω στο πρόσωπο σου και με τα δάχτυλα μου θα χώνω τα σπασμένα κομμάτια μέσα στα μάτια σου ώσπου να χυθούν μέσα στις χούφτες μου
Μετά δεν θα 'χεις μάτια να κοιτάν και να με κόβουν
Μετά μπορεί και να σωθώ
Να μην είμαι ούτε δική σου, ούτε ξένη
Να μην θυμάμαι τίποτα από εσένα
Ούτε εσένα




Δεν υπάρχουν σχόλια: